Fjällräven je poprednou značkou komplexného outdoorového oblečenia na medzinárodnom trhu. Vo Švédsku sa drží na šiestej priečke medzi všetkými značkami v krajine. Ich konkurenčnou výhodou je vlastné know-how na používané materiály a technológia výroby, ktorej procesy striktne podliehajú regulám na podporu trvalej udržateľnosti.
Kúskami ikonickej značky sa vo svojom šatníku pýšia také osobnosti, ako Orlando Bloom, Liv Tyler či švédska kráľovná Viktória. Pod logom arktickej líšky (po švédsky fjällräv) sa totiž ukrýva nielen funkčná, nadčasová, ergonomická a trvácna outdoorová výbava s vyše polstoročnou tradíciou, ale aj výnimočná ohľaduplnosť k životnému prostrediu. Všetko sa vyrába spôsobom, ktorý neohrozuje citlivý ekosystém, a samotné nosenie značky nabáda k tomu, aby jej používatelia „nezanechávali“ v prírode žiadne stopy.
Ponuka Fjällräven je pritom pestrá ako príroda sama, takže vyhovuje nielen náročným outdoorovým nadšencom, ale aj ľuďom, ktorí si potrpia na kvalitné voľnočasové oblečenie. Z ruksaku Kånken, ktorý firma na konci 70. rokov vymyslela s cieľom šetriť chrbtice školákov, sa stal celosvetový hit a dodnes sa predáva v takmer rovnakej podobe, obohatený o nespočetné množstvo farebných úprav, veľkostí či verzií, napríklad aj pre laptop. Zo špeciálnej textílie G-1000 sa pre zmenu zrodila preslávená bunda Greenland, otestovaná v roku 1966 počas expedície po Škandinávii a Grónsku.