Etiketa v salóne krásy - ako sa správať v salónoch krásy?

Etiketa v salóne krásy skutočne existuje. Ide o etiketu správania sa zo strany zákazníka, ale aj zo strany poskytovateľa služby.

 

Sú určité veci, ktoré zákazníkov rozčuľujú u kaderníka, maséra či kozmetičky, avšak na druhú stranu aj zákazníci vedia poriadne nahnevať, ak robia niektoré veci, ktoré špecialisti na zákazníkoch neznášajú. My vám prezradíme, čo robiť a nerobiť v salóne krásy. 

 

Na čo by nemal personál salónu zabúdať

Personál by mal byť ústretový, profesionálny, vždy pripravený poradiť a mal by zistiť, aké sú očakávania klienta. Nevhodné a neprofesionálne je pred klientom dopíjať rannú kávu a dojedať raňajky. Všetko sa dá ešte pred prijatím prvého klienta.

 

Fajčenie je takisto tabu. Je skutočne nepríjemné, ak kaderníčka či nedajbože kozmetička pracuje s rukami, ktoré sú cítiť cigaretami. Kozmetička je dokonca v takej blízkosti, že cigarety môžete cítiť aj z jej nevábneho dychu. Nič príjemné, však?

 

Hygienicky čistý priestor. To je základ. V salóne si všímame veci ako čistý stôl, či kreslo u kaderníka, ktoré je vyčistené od vlasov alebo či má kozmetička a masér čisté uteráky a plachtu na ležadle. 

 

Bude vás zaujímať: Krásna pleť klame: Vyzerá na 20, no v skutočnosti má 41 rokov!

ako sa správať u kaderníčky

Zdroj: Shutterstock®

Správanie zákazníka v salóne krásy

Ako prvé - dochvíľnosť. Meškanie pre kozmetičku, masérku či kaderníčku je niečo, čo dokáže nahnevať. Majú presne rozvrhnuté, koľko času potrebujú na dané procedúry a vaším neskorým príchodom všetko skomplikujete.

 

Hygiena je dôležitá. Objednávajte sa tak, aby ste ešte pred salónom stihli sprchu. Je nepríjemné pre personál, ak z vás cítia celodenný pot. Niektoré salóny disponujú sprchou. Ak je to potrebné, určite ju využite. S týmto sa spája aj vzhľad vlasov. Kaderníci nemajú radi, ak prichádzame s mastnými vlasmi. Je to pre nich nepríjemné.

 

Ďalším pravidlom je, ak ste chorý, nechoďte medzi ľudí. Radšej sa preobjednajte, ako by ste nakazili virózou svoju kozmetičku, kaderníčku či masérku. 

 

Bude vás zaujímať: Ako si vytvoriť vlastný hydratačný pleťový produkt?

ako sa správať u kozmetičky

Zdroj: Shutterstock®

Správanie personálu k zákazníkom

Rady navštevujete kozmetický salón? Chodíte ku kozmetičke na ošetrenia, ale očakávate, že sa tam zrelaxujete a oddýchnete? Super, ale čo ak máte kozmetičku, ktorá neustále rozpráva a snaží sa s vami komunikovať. Nehanbite sa a slušne požiadajte o ticho alebo jednoducho odpovedajte stroho a personál to pochopí.

 

To platí aj u kaderníčky či masérky. Ak neradi vtedy klebetíte, jednoducho zatvorte oči a reagujte taktiež krátkymi odpoveďami. To pochopí každý. 

 

Pokiaľ máte skúsenosť, že vaša kozmetička či kaderníčka vám neustále ponúka produkty a doslova vám ich vnucuje, naučte sa povedať nie, ďakujem. Inak budete chodiť domov s haldou produktov, ktoré vám ani netreba. 

 

Odporúčame: Obťažujú vás komáre? Zbaví vás ich týchto 6 surovín!

ako sa správať v salónoch krásy

Zdroj: Shutterstock®

Google news
Nenechajte si ujsť žiadnu novinku! Sledujte nás na Google News a buďte vždy v obraze. Stačí jeden klik pre prístup k exkluzívnemu obsahu a najčerstvejším informáciám. Pripojte sa k našej rastúcej komunite informovaných čitateľov!

1 komentár

Soňa Krátka

Soňa Krátka

27.12.2017 14:50

najviac by ma asi odrovnalo, keby som v salóne cítila cigarety...kozmetička a kaderníčka sú vlastne psychológom a takzvanou "vrbou", ktorej sa klient "vyspoedá", personál má byť diskrétny a má sa vedieť prispôsobiť danej situácii

Vaše meno:

autor komentu

Vaše meno:

Z NÁŠHO YOUTUBE

Google News logo

Odoberaj najdôležitejšie správy z kamzakrasou.sk cez Google News.