Spoločnosť SodaStream podpísala zmluvu s herečkou Scarlett Johansson, ktorá sa tak stala prvou celosvetovou tvárou značky. Scarlett Johansson, víťazka prestížnej muzikálovej ceny Tony a štvornásobná kandidátka Zlatého Glóbusu, sa stane novou reklamnou tvárou svetovej značky v oblasti výroby domácej sódy. Dlhodobá spolupráca bude odštartovaná uvedením televíznej reklamy. V hlavnej úlohe zažiari práve Scarlett Johansson počas 47. finále amerického futbalu, známeho ako Super Bowl, v nedeľu 2. februára 2014.
„Sme nadšení, že môžeme privítať nesmierne talentovanú Scarlett Johansson do rodiny SodaStream,” vyhlásil Daniel Birnbaum, celosvetový šéf spoločnosti SodaStream. “Scarlett je našou dlhoročnou zákazníčkou a skalným fanúšikom produktov SodaStream. Zároveň môže byť pre ostatných vzorom vďaka zdravému životnému štýlu a zodpovednému správaniu voči životnému prostrediu. To všetko z nej robí skvelú kandidátku pre globálnu ambasádorku našej značky. Viac ako ktokoľvek iný stelesňuje hodnoty našej značky, čo ešte znásobuje radosť z toho, že sa pridala k nášmu tímu.”
Scarlett Johansson je presvedčená, že zdravý životný štýl je predovšetkým výsledkom pevného odhodlania, odovzdávania sa cieľu a vnútornej sily. Tieto základné hodnoty zodpovedajú hlavnej misii značky SodaStream, ktorá chce priniesť zmenu do nápojového priemyslu. SodaStream sa ju snaží dosiahnuť tak, že umožní ľuďom jednoduchou a zábavnou formou výrobu vlastného perlivého nápoja, ktorý poteší nielen ich, ale pomôže aj životnému prostrediu.
Herečka miluje bublinky už od detstva, čo ju priviedlo práve k výrobníkom SodaStream. V súčasnosti patrí medzi verných užívateľov a nadšených fanúšikov, dôkazom je aj výrobník sódy v jej kuchyni.
“Používam výrobky SodaStream už roky, a zároveň nimi obdarovávam aj svojich blízkych,” hovorí Johansson. “Záväzok spoločnosti SodaStream voči zdravému životnému štýlu a zdravšej planéte zodpovedá môjmu presvedčeniu. Oceňujem schopnosť produktov prispôsobiť sa rozličným životným štýlom a chutiam jednotlivcov. Partnerstvo so spoločnosťou SodaStream preto nie je žiadnym prekvapením. Veľmi sa teším, že budem zdieľať nadšenie k značke SodaStream so svetom!”
SodaStream umožňuje zákazníkom vyrobiť si doma vlastné perlivé nápoje podľa vlastného gusta. SodaStream ponúka celosvetovo viac ako 100 príchutí, pričom obsahujú o 2/3 menej cukru, o 2/3 menej kalórií a žiadne umelé sladidlá. SodaStream vďaka inovatívnym opakovane použiteľným fľašiam dramaticky redukuje odpad vytváraný spotrebou nápojov v plastových fľašiach a plechovkách; prináša tým revolúciu v spotrebe perlivých nápojov. Spoločnosť je presvedčená, že Scarlett Johansson ako tvár značky pomôže spotrebiteľom prijať výrobu domácej sódy ako budúcnosť nápojového odvetvia.