Pri líčení najviac dôverujeme českým rúžom a make-upu

Dermacol je najdôveryhodnejšia značka 2025

Zatiaľ čo sociálne siete zaplavujú rôzne kozmetické trendy a produkty z krajín mimo Európy, v každodennom živote dávame prednosť overenej domácej kvalite. Potvrdil to nezávislý prieskum spoločnosti NIQ, v rámci ktorého získal titul „Najdôveryhodnejšia značka 2025“ český Dermacol. V kategórii dekoratívna kozmetika mu najviac dôverujú zákazníci v Českej aj Slovenskej republike.

Reklama

Prieskum zameraný na spotrebiteľskú dôveru vyhodnocuje výskumná agentúra NIQ na reprezentatívnej vzorke viac než 4 000 českých a 2 000 slovenských respondentov. Kategória dekoratívna kozmetika bola do hodnotenia zaradená až vlani a Dermacol si víťazstvo v silnej konkurencii zahraničných značiek pripísal už druhýkrát.

spolumajiteľka značky  Dermacol Věra Komárová
Dermacol

Viac ako polovica produkcie Dermacol pochádza z brnianskej továrne firmy Cosmonde, ktorá je jeho sesterskou spoločnosťou. Československý pôvod je pritom len jedným z faktorov, ktoré sa pod úspech značky podpisujú. Zákazníci svoju voľbu často zdôvodňujú aj dôverou v zloženie produktov. Medzi dlhodobo najpredávanejšie patria nielen make-upy, ale aj riasenky, bázy pod make-up, dlhotrvácne farby na pery a najnovšie aj ošetrujúce lesky na pery, ktoré značka uviedla na trh v lete.

spolumajiteľka značky  Dermacol Věra Komárová
Dermacol

"Dôvera sa v dekoratívnej kozmetike nebuduje sľubmi, ale kvalitou a funkčnosťou, ktoré obstoja pri každodennom používaní. To znamená, že riasenka sa nerozmazáva a make-up aj rúž držia na svojom mieste po celý deň," hovorí v súvislosti s ocenením spolumajiteľka značky Věra Komárová, ktorá sa osobne podieľa na vývoji a testovaní väčšiny produktov. „Naším cieľom je prinášať prvotriednu kvalitu za dostupné ceny a veľmi si vážime, že zákazníci to vedia oceniť,“ dodáva.

Reklama

Dermacol je pôvodom československá značka, ktorá budúci rok oslávi 60. výročie svojho vzniku. Zrodila sa v barrandovských filmových ateliéroch a pri jej vzniku stáli aj odborníci z vtedajšieho Ústavu lekárskej kozmetiky. Z vysoko krycieho make-upu Cover, ktorý používali aj v Hollywoode, postupne Dermacol vyrástol a jeho portfólium tvorí takmer dvesto výrobkov dekoratívnej, pleťovej a telovej kozmetiky, ktoré dnes poznajú spotrebiteľky vo viac ako 70 krajinách sveta.

5/5 - 1 hlasov

0 komentárov

autor komentu

Vaše meno:

Google news
Nenechajte si ujsť žiadnu novinku! Sledujte nás na Google News a buďte vždy v obraze. Stačí jeden klik pre prístup k exkluzívnemu obsahu a najčerstvejším informáciám. Pripojte sa k našej rastúcej komunite informovaných čitateľov!

ČO ČÍTAJÚ OSTATNÍ

Z NÁŠHO YOUTUBE