Rozširujúc svoju ponuku pánskych doplnkov Jimmy Choo odhaľuje svoju debutovú vôňu pre mužov. Jimmy Choo MAN zachytáva charakter muža Jimmy Choo v nespútanej živej esencii.
„Vôňa je pre mňa jedným z doplnkov. Chcela som vytvoriť niečo, čo by muža Jimmy Choo priťahovalo, umocnilo v ňom jeho nezávislú povahu a doplnilo jeho prirodzený zmysel pre štýl.“ Sandra Choi, kreatívna riaditeľka značky Jimmy Choo
Jimmy Choo MAN disponuje intenzívnou sviežosťou kontrastujúcou s drevitými a aromatickými fougère tónmi. Vôňu otvára krehká sila doplnená upokojujúcimi tónmi levandule. Mandarínková esencia zmierňuje citrusové tóny a splýva s jemne sladkým cukrovým melónom. Svieže geránium sprevádza ananásový list, výsledkom čoho je pulzujúca vôňa harmonicky sa rozplývajúca na pokožke. V základe sa rozprestiera výrazne vášnivá nálada vyvolaná vzácnym pačuli, ktoré vôňu obohacuje o príznačný zvodný temperament. Jeho vplyv vyvažuje harmónia hrejivých ambrových drevín formujúca svojráznu a príťažlivú vôňu.
Dizajn flakónu nachádza inšpiráciu v antickej fľaštičke, ktorá zastupuje tradičné prvky. Jej vzhľad obohacujú prvky rokenrolovej rebélie. Chladivý chróm je skombinovaný s triezvymi odtieňmi sivej. Tvar flakónu pôsobí na prvý pohľad mužne, línie sú výrazné, čisté, obohatené o minimalistické detaily.
Značka Jimmy Choo si na prezentáciu prvej pánskej vône najala britského herca Kita Haringtona.
Kampaň, ktorú nafotil známy fotograf Peter Lindbergh, zachytáva hercovu chladnú a príťažlivú zvodnosť prostredníctvom hry s tlmeným svetlom.