TO BE MR BEAT&MISS BEAT - nová dámska a pánska vôňa

TO BE MR BEAT&MISS BEAT je nový trendový koncept vyžarujúci mladosť, energiu a modernosť prostredníctvom dvojice najnevyhnutnejších doplnkov pre väčšinu mladej aktívnej generácie: slúchadiel a vône.

 

Ovplyvnený hnutím pop art, vyberá si z neho tradičný motív lebky, aby ho pretvoril do  novej veselej interpretácie a vytvoril tak spojenie medzi hudobným a parfumérskym umením.

 

Tento nový dizajn úspešne šíri mladistvú a uvoľnenú modernú náladu. Lebka ozdobená výraznými pop farbami, čerešňovou červenou pre dámsku vôňu a elektrizujúcou modrou pre pánsku vôňu je zvýraznená modernými slúchadlami s trendovými ostňami.  

Nezvyčajná dekorácia dodáva flakónom veľmi moderný rockový štýl vyhľadávaný mladou generáciou. Tmavomodré a žiarivé zelené slúchadlá vytvárajú na flakónoch príťažlivý kontrast, robia ich unikátnymi a neprehliadnuteľnými.

 

Vonkajšie balenie odzrkadľuje jednotný štýl, vyvoláva dojem dynamiky, rytmu a živosti. Farby balení sú v tónoch flakónov – dámske balenie charakterizuje kombinácia čerešňovej červenej a tmavomodrej, pánske zase spojenie elektrizujúcej modrej a žiarivej zelenej.

 

Strieborný odraz audio frekvencie po obvode balenia evokuje, že hudba hrá.

 

Testovali sme: Jimmy Choo L´EAU Toaletná voda

MR BEAT

Zdroj: Shutterstock®

MR BEAT – VÔŇA

ČERSTVÉ FOUGERE

 

Veľmi atraktívna a sexy mužná vôňa. Korenisté a citrusové vrchné tóny naberajú intenzitu aromatických a drevitých tónov.

 

  • HLAVA: jablková dreň, bergamot, kardamóm
  • SRDCE: levanduľa, morský akord, pačuli
  • ZÁKLAD: vetiver, kožený akord, cédrové drevo

MISS BEAT – VÔŇA

KVETINOVO-ORIENTÁLNA, OVOCNÁ

 

Zmes zmyselnosti a výnimočnej ženskosti pre príťažlivú ženu. Magneticky kvetinové srdce s krémovými a návykovými orientálnymi podtónmi.  

 

  • HLAVA: konvalinka, kokosový kvet, čierne ríbezle 
  • SRDCE: biela broskyňa, ruža, heliotróp
  • ZÁKLAD: kašmírové drevo, drevito-ambrový akord, vanilka
MISS BEAT

Zdroj: Shutterstock®

Žiarivé farby, tanečné pózy, mixážny pult, slúchadlá a pocit rytmu robí reklamnú kampaň priam elektrizujúcou a verne vyjadruje náladu dvojice vôní TO BE MR BEAT&MISS BEAT. Dvojica na vizuále stelesňuje mladosť, dynamiku a zábavu tým, ako nachádza pôžitok v hudbe v atmosfére pod svetlami neónov.

 

Žena, unesená hudbou, na čerešňovom pozadí pôsobí tak, akoby si užívala život naplno, pretože je vždy sprevádzaná hrejivosťou a vitalitou vône MISS BEAT.

 

Muž z vizuálu vyzerá sebavedomý a atraktívny, a jeho elektrizujúci pohľad odráža energiu vône MR BEAT. 

 

Odporúčame: TEST: Lanvin Modern Princess parfumovaná voda

MR BEAT&MISS BEAT

Zdroj: Shutterstock®

LÍNIA TO BE MR BEAT&MISS BEAT

TO BE MR BEAT            

  • Toaletná voda 40 ml             
  • Toaletná voda 75 ml             
  • Toaletná voda 125 ml           

 

 TO BE MISS BEAT

  • Parfumovaná voda 40 ml
  • Parfumovaná voda 75 ml
  • Parfumovaná voda 125 ml

 

Vône TO BE MR BEAT&MISS BEAT nájdete v predaji vo FAnn parfumérii.

4 komentárov
ľudka Uličná

ľudka Uličná

11.12.2017 13:10

pekná vôňa a zaujímavy flakon :)

Vaše meno:

Soňa Krátka

Soňa Krátka

11.12.2017 15:09

podľa flakónu by som si asi nevybrala

Vaše meno:

Vlasta Tóthová

Vlasta Tóthová

12.12.2017 20:01

Neviem síce ako voňajú. ale flakón je skvelý a vtipný. Už som ho postrehla aj v katalógoch.

Vaše meno:

Anna Bútorová

Anna Bútorová

10.01.2018 06:55

pre mladých určite hot tip na darček

Vaše meno:

autor komentu

Vaše meno:

Z NÁŠHO YOUTUBE