Hviezdy prestížnej tenisovej súťaže WTA majú o svoj vzhľad postarané. Švédsky výrobca kozmetiky Oriflame sa stal oficiálnym partnerom Ženskej tenisovej asociácie (WTA) na globálnej úrovni. Podľa novej dohody sa dvojročné partnerstvo rozširuje na všetky regióny Európy, Ameriky, Ázie, Afriky, Austrálie a Oceánie a zahŕňa významné digitálne, marketingové práva a sponzoring koncoročného šampionátu WTA Tour.
Švédska krása zaplaví tenisové kurty
O vzhľad krások z tenisových kurtov WTA sa počas dvoch sezón tejto svetovej súťaže postará výrobca švédskej kozmetiky Oriflame. Ten sa stal celosvetovým dodávateľom dekoratívnej, pleťovej a telovej kozmetiky, ako aj vôní pre ženské tenisové hviezdy WTA. Najúspešnejšie hráčky sveta tak budú dostávať prvotriednu kvalitu švédskych produktov až do konca roka 2014.
Úspech spojil ženský tenis a Oriflame
„Oriflame je fantastickým marketingovým partnerom WTA a my sme nadšení, že svoje sponzorstvo ženského tenisu rozšíri na globálnu úroveň,“ povedal predseda predstavenstva a generálny riaditeľ WTA Stacey Allaster. „Značky sa k sebe perfektne hodia, popredná kozmetická spoločnosť ako Oriflame a popredná športová organizácia ako WTA."
„V Oriflame sme radi, že môžeme pokračovať v úspešnej spolupráci s WTA, ktorá, rovnako ako my, poskytuje ženám príležitosť byť úspešné, krásne a sebavedomé," komentuje Michael Cervell, viceprezident pre branding, komunikáciu a strategický rozvoj podnikania, Oriflame.