Tyčinka Kofila sa v rámci podpory tohtoročnej kampane spojí s umeleckou školou. Píše tak ďalšiu kapitolu v histórii značky, ktorá začala v roku 1923 ikonickým žltým obalom maliara a ilustrátora Zdeňka Rykra.
Kofila a výtvarné umenie patria odjakživa k sebe. A sú to práve mladí umelci, ktorí prinášajú do sveta estetiky originálne vnímanie a nové pohľady. To je hlavný dôvod, prečo ich Kofila vyzvala, aby sa nechali inšpirovať mottom tohtoročnej kampane, ktoré znie: „Originálne spojenie robí svet krajším”.
Spolupráca bude zahájená na jar a zapoja sa do nej študenti Súkromnej strednej umeleckej školy dizajnu v Bratislave. Mladí tvorcovia pre Kofilu vytvoria série prác na tému motta aktuálnej kampane a výber z nich budete následne môcť vidieť napríklad na sociálnych sieťach značky.
Pozri aj: Kofila originál: Pretože aj všedný deň môže byť originál
Umenie s vôňou kávy
„Hlavným zámerom spolupráce je vytvorenie umeleckých hodnôt, ktoré pretrvajú a ktoré majú v histórii značky významnú tradíciu už od jej začiatku. Kofila získa zaujímavý vizuálny obsah pre sociálne siete, začínajúci umelci zas dostanú príležitosť prezentovať svoje schopnosti a nápady“ vysvetľuje Tereza Dvořáková, brand manager značky Kofila.
Originálne spojenie jemnej kávovej náplne a mliečnej čokolády je pre umelcov výzvou od chvíle, kedy sa Kofila predstavila svetu. Jej prvý obal stal pri zrode reklamnej grafiky a inšpiruje tvorcov z odboru dodnes.