Zalando predstavuje novú kampaň, v ktorej hlavnú úlohu zohráva Rina Sawayama, ktorá bude tento rok pôsobiť ako ambasádorka pre kategóriu Designer.
Manažérkou a fotografkou tejto exkluzívnej kampane je renomovaná módna návrhárka Carlijn Jacobs.
Zalando chce posilniť pozíciu kategórie Designer vytvorením exkluzívnej destinácie pre novú generáciu milovníkov luxusného tovaru.
Pozri aj: TOP make-up a beauty trendy na rok 2024 – ktorý nový trend uchváti teba?
Popredná európska online platforma pre módu a životný štýl, Zalando, naďalej presadzuje rozširovanie ponuky v kategórii Designer a nadväzuje partnerstvo so speváčkou, herečkou a modelkou Rinou Sawayama ako svojou novou ambasádorkou na rok 2024.
Rinin zmysel pre štýl, umelecké majstrovstvo a spôsob sebavyjadrenia prostredníctvom módy živia jej jedinečnosť, ktorú oceňuje jej rozmanité publikum. Jej nebojácny prístup k móde nielenže reflektuje jej kreatívnu víziu, ale tiež zdôrazňuje význam autentickosti, inkluzívnosti a posúvania hraníc, ktoré sú kľúčovými hodnotami aj pre Zalando.
Ročné partnerstvo, ktoré začalo v januári, sa napojí na kľúčové módne momenty roka 2024 a vytvorí priestor pre spoluprácu pri prezentácii kategórie Designer ako dôveryhodnej destinácie pre novú generáciu spotrebiteľov luxusného tovaru a prinesie novú, inšpiratívnu nákupnú skúsenosť.
Kreatívna kampaň pod ženskou taktovkou, pod ktorú sa podpisuje fotografka a manažérka Carlijn Jacobs a štylistka Georgia Pendlebury, je oslavou nového partnerstva zachytením Rininej mnohostrannej osobnosti veľmi originálnym spôsobom.
Koncept čerpá inšpiráciu zo vzájomného pôsobenia osobností, občas introvertných či extrovertných, plných svetla či temna, čím vytvárajú pre Rinu priestor pre stelesnenie rôznych verzií seba samej. Vďaka miešaniu kreatívnych a kultúrnych prvkov môže Rina vykresliť svoju kompletnú osobnosť a zároveň manévrovať medzi realitou a fantáziou.
Zaujme ťa: Túžiš po štíhlom páse? S TÝMITO módnymi trikmi ho dosiahneš na počkanie!
Slovami Riny Sawayama hovorí:
„Som nadšená, že môžem byť partnerkou Zalanda ako jeho ambasádorka pre kategóriu Designer. Móda zohráva kľúčovú rolu v mojom živote, keďže umožňuje sebavyjadrenie, takže partnerstvo so Zalandom je pre mňa úplne prirodzené. Úzka spolupráca s inšpiratívnym tímom tvorivých žien mi v tejto kampani dáva slobodu predviesť rôzne stránky mojej osobnosti. Som veľmi rada, že môžem spolupracovať so značkou, ktorá má rovnaké hodnoty a vízie ako ja a pozerá sa dopredu, aby videla, čo jej nový rok prinesie.“
Súčasťou kampane je aj spustenie novej, vylepšenej skúsenosti pre zákazníkov Zalanda v kategórii Designer, ktorej cieľom je vytvoriť nový priestor pre načerpanie novej inšpirácie. Ako oddelenie s luxusným tovarom v digitálnom obchodnom dome Zalando, ponúka nová destinácia Designer už etablované, ako aj nové značky a prináša zaujímavý obsah a inšpiráciu pre spotrebiteľov na preskúmanie a vyjadrenie svojho autentického ja prostredníctvom módy.
Odporúčame: Pečený karfiol podľa Kvetky Horváthovej – zdravá vegetariánska pochúťka