Jimmy Choo prichádza s novou pánskou vôňou Urban Hero, ktorá je ódou venovanou záhadnému a sebavedomému mužovi Jimmy Choo. S trochou nezbednosti, tento muž spája sofistikovanosť a citlivosť s dotykom rebélie, srdcom umelca a mestom, ktoré sa stáva jeho plátnom.
PRÍBEH
Vo svojom novom výtvore značka oslavuje intenzitu a protiklady modernej mužnosti, pričom sa opiera o kódy pouličného umenia a spája ich s príbehom, ktorý osloví každého mestského hrdinu. Muž Jimmy Choo si je vedomý svojich silných stránok i slabostí, je citlivý, sebavedomý a spoločenský. V kampani k novej vôni Urban Hero ho stvárňuje známy pouličný umelec Jules Dedet, prezývaný L’Atlas, ktorý je ideálnym stelesnením pravého mestského hrdinu.
Neprehliadni: BENTLEY FOR MEN BLACK EDITION: Vždy s postojom a štýlom
VÔŇA
Drevito-aromatická parfumovaná voda sa inšpiruje mestským prostredím. Navrhla ju dvojica parfumérov zo spoločnosti Givaudan, Antoine Maisondieu a Marion Costero. Vo vrchných tónoch prevláda sviežosť vzácneho citrónového kaviáru skombinovaná s hrejivým čiernym korením. Srdce otvára priestor pre zmyselnosť palisandra a sofistikovanosť vetiveru pričom odhaľuje umeleckú vnímavosť muža Jimmy Choo. Základ patrí mestskej elegancii vyjadrenej sivou ambrou so živočíšnymi tónmi kože evokujúcej miernu rebéliu muža.
„Chceli sme vytvoriť moderný mestský podpis, v ktorom by bola zachytená spontánnosť pouličného umenia prostredníctvom farieb a textúr tak, ako to robia pouliční umelci“, vysvetľujú tvorcovia vône Antoine Maisondieu a Marion Costero.
- Hlava: citrónový kaviár, čierne korenie
- Srdce: palisander, vetiver
- Základ: sivá ambra, akord kože
FLAKÓN A BALENIE
Mužný sklenený flakón je čiastočne zahalený do kovu so zrkadlovým chrómovým efektom. Je poctou metalickým maľbám pouličných umelcov, jeho magnetický odtieň evokuje moderný mestský charakter mužov. Mohutný strieborný uzáver s potlačou a jemným čiernym logom dodáva dizajnu rafinovanosť a eleganciu.
Vonkajšie balenie odráža dynamický čierny lineárny dizajn inšpirovaný dielom pouličného umelca L’Atlasa. Tento dizajn dotvára protiklad lesklého a matného povrchu evokujúci kontrast obrazov nad panorámou mesta. Okraje balenia zdobí matná strieborná farba evokujúca príťažlivosť muža Jimmy Choo.
TVÁR VÔNE
Značka Jimmy Choo si za tvár novej vône zvolila Julesa Dedeta, prezývaného L’Atlas. Svetoznámy Francúz sa preslávil ako pouličný umelec. Študoval kaligrafiu rôznych kultúr a využil ju na vytvorenie vlastného obrazového jazyka, čím prepojil optické umenie s abstraktnými a geometrickými tvarmi. Preslávil sa i grafickým skrášlením viacerých fasád budov a jeho diela sú v súčasnosti umiestnené v prestížnych galériách celého sveta.
REKLAMNÁ KAMPAŇ
Kampaň zobrazuje L’Atlasa v jeho štúdiu, teda v prostredí, kde vyžaruje svoje sebavedomie, zmyselnosť, a tiež zmes rebélie a tvorivosti. V pozadí sa črtajú jeho diela opreté o betónovú stenu.
LÍNIA
- Parfumovaná voda 30 ml
- Parfumovaná voda 50 ml
- Parfumovaná voda 100 ml
Novú pánsku vôňu Jimmy Choo Urban Hero nájdete v predaji v sieti FAnn parfumérií.