Efektívne cvičenie pre štíhly pás: Len 10 minút ťa delí od osieho drieku!

Ak aj vy túžite po úzkom drieku a štíhlom páse, tak nestačí držať diétu. Do svojho života je potrebné začleniť pohyb a hlavne správne cviky, ktoré podporia funkciu metabolizmu, rozhýbu trávenie a pritom naštartujú spaľovanie tukov v okolí brucha. 

Plávková sezóna sa blíži, tak hor sa do cvičenia, nech všetky máme sexi postavu. Prestaňte snívať o krásnej postave, ale spravte niečo, aby ste ju dosiahli aj vy. 

Nemusíte ani chodiť do fitka. Ruku k dielu (obrazne povedané) môžete priložiť aj doma. Ak zvolíte správne cviky, tak kilá pôjdu dole a s nimi aj tukové zásoby z brucha. Ako správne cviky pomôžu tomu, aby sme získali vysnívaný štíhly pás?

Pozri aj: Cvičenie so švihadlom zamerané na chudnutie: Váha pôjde rapídne dole!

Efektívne cviky na štíhly pás 

Viete, čo je najväčšou iróniou? Priberanie na bruchu je rýchle. Tuk sa vám v okolí brucha dokáže usadiť v priebehu niekoľkých dní, no jeho zhadzovanie už také jednoduché nie je. Zvyčajne trvá nejakú tú dobu, kým sa opäť prepracujete k osiemu pásu. Našťastie existuje niekoľko účinných spôsobov, ktoré vám pomôžu tento problém vyriešiť.

Chcete štíhly pás? Ak si dáte do tela niekoľkokrát týždenne, tak aj vy sa po čase budete môcť pochváliť plochým bruchom. A tentokrát bez akýchkoľvek pomôcok.

Na cvičenie potrebujete len podložku na cvičenie a chuť. Len 10 minút cvičenia vás delí od modelkovského brucha. Tak čo, dáte zelenú tomuto cvičeniu, ktoré posilní brušné svaly?

Ďalšie tipy pre úzky pás a dokonalú postavu:

  • Správna strava a zdravé potraviny: Zníženie celkového podielu telesného tuku a strata nadbytočných kíl môže pomôcť zúžiť pás. Snažte sa jesť vyváženú stravu bohatú na vlákninu, proteíny a zdravé tuky a minimalizujte príjem spracovaných potravín a cukrov. Dokonalá postava nenechá na seba dlho čakať.
  • Cardio tréningy (aeróbne cvičenia): Pravidelné vykonávanie kardiovaskulárnych cvičení môže pomôcť spáliť tuk a zlepšiť celkovú postavu. Vyberaj a kombinuj aktivity, ktoré ťa bavia, ako sú beh, plávanie, cyklistika alebo tanec.
  • Cvičenie pre stred tela: Cvičenie brušných svalov je dôležité. Zamerajte sa na posilňovanie svalov v oblasti strednej časti tela, ako sú brušné svaly a svaly na bokoch. Planky, bicyklovanie vo vzduchu, ruské otáčky a bočné planky sú skvelé na spevnenie a formovanie pása. Sú to skvelé cviky pre úzky pás.
  • Cvičenie s odporom: Efektívny tréning s činkami, odporovými nástrojmi (expandery) alebo využívajúci závažia môže pomôcť vybudovať svaly, ktoré zvyšujú váš metabolizmus a pomáhajú spaľovať tuky efektívnejšie. Sú to najlepšie cviky na budovanie pevného a krásneho tela, štíhly pás a sixpack.
  • Výber správneho oblečenia: Obliekanie sa s ohľadom na váš pás môže mať veľký vplyv. Vyberajte si oblečenie, ktoré zdôrazňuje pás, napríklad šaty s vysokým pásom alebo opasky, ktoré sa nosia tesne nad bokmi.
  • Zameranie na celkovú pohodu: Stres môže prispieť k ukladaniu tuku okolo strednej časti tela, čo nie je pre sexi pás práve najlepšie. Takže, aby sa vrstva tuku okolo brucha nezväčšovala, je dôležité mať aj stratégie na zvládanie stresu, ako sú meditácia, joga alebo jednoducho dostatočný odpočinok a relaxácia.

Zaujme ťa: Kardio cviky na doma: Zopár cvičení a ručička na váhe klesne!

Vyskúšajte aj ďalšie cviky na brucho, ktoré pomôžu zmenšiť obvod pása:

Článok aktualizovaný 17.4.2024

8 komentárov
Mária Maxianová

Mária Maxianová

23.05.2020 18:46

nikdy som nemala štíhly pás, aj keď som bola štíhla

Vaše meno:

Elena Švachová

Elena Švachová

23.05.2020 20:37

Štíhly pás a ploché brucho už mať nikdy nebudem.To som mala,ked som mala 18 rokov.Teraz mám 60+ a problém so štítnou žľazou,kvôli ktorej mi pár kilov vyskočilo ani neviem ako.Čítala som ,že pri tomto probléme nepomôže ani cvičiť a k tomu môj vek,takže zbohom štíhly pás :-(

Vaše meno:

Mária Reibergerová

Mária Reibergerová

24.05.2020 00:26

pás a brucho asi najťažšie idú dolu

Vaše meno:

Ľubica Šťastná

Ľubica Šťastná

24.05.2020 06:51

Efektívne a prospešné cvičenie!

Vaše meno:

Marie Gutmannová

Marie Gutmannová

24.05.2020 08:46

Cviky sa mi páčia, so správnym dýchaním, držaním tela a pravidelnosťou sa výsledky dostavia. Treba určite zvážiť, pre koho je cvičenie určené.

Vaše meno:

Soňa Krátka

Soňa Krátka

24.05.2020 11:34

Dobré cviky.

Vaše meno:

Martina Zahoranová

Martina Zahoranová

25.05.2020 10:31

no ked by som toto celé vydržala... ale určite skúsim

Vaše meno:

Marianna Rajniaková

Marianna Rajniaková

25.05.2020 10:43

veru, nauklada sa rýchlo a zbaviť sa ho nieje ľahké, čiastočne som to vyriešila overside tričkami a cvičením zároveň, no podľa mojich predstáv to nebude nikdy..

Vaše meno:

autor komentu

Vaše meno:

Z NÁŠHO YOUTUBE