Rýchle cvičenie pre každého: Len 7 minút, 14 cvikov a tehličky máš zaručené!

cvičenie do plaviek

Tie povestné tehličky, ktoré obdivujeme a milujeme na každom chlapovi, nie sú nedosiahnuteľné ani u žien. Aj ženy sa môžu pochváliť krásne vyrysovanou postavou a navyše tú jednu vašu buchtu môžete zmeniť na krásne tehličky, a to len prostredníctvom 14 cvikov, ktoré vám zaberú 7 minút vášho drahocenného času. 7 minút je nič, tak poďte spolu s nami do toho! Stačí si len vziať podložku, navliecť sa do športového oblečenia a v priebehu 7 minút denne si dokážete vyrysovať svoju postavičku do plaviek.

Chcete ploché bruško a posilniť brušné svaly? Počuli ste o tom, že chudnutie brucha je náročné? Nuž, pekná postava a silné telo chcú nejaké obety, no nič nie je nemožné. Prinášame vám inšpirácie na cvičenie, no máme aj niekoľko ďalších tipov, ako dostať svoje telo do formy a do plaviek.

Ako posilniť brušné svaly a celé telo – len 7 minút a 14 cvikov

Väčšina z nás sa spolieha na všetky možné diéty, ktoré sľubujú, že ich dodržiavaním zhodíte minimálne 10 kilogramov. Asi každý by sa nechal zlákať vidinou nižšej váhy o toľko kilogramov, že? Ale diéta nie je úplne všetko. 30-dňová diéta vám síce pomôže schudnúť, no akonáhle sa vrátite k svojmu pôvodnému jedálničku, kilogramy sa opäť začnú na vás lepiť. Skrátka, žiadna last minute diéta nie je riešením.

Práve preto mnoho odborníkov uvádza, že okrem zmeny jedálnička je potrebné do svojho života zaradiť pohyb. Pohyb a vyvážená strava spoločne dokážu vytúžené zázraky. A zázraky dosiahnete aj vďaka 7-minútovému cvičeniu, vďaka ktorému precvičíte svoje telo a zbavíte sa pneumatiky v okolí pása. 

7-minútové cvičenie celého tela pozostáva zo 14 cvikov, z ktorých sa každý vykonáva po dobu 30 sekúnd. Prvým a druhým cvikom sú nožnice. Najskôr ich počas 30 sekúnd vykonávate smerom vpravo a vľavo a následne nahor a nadol. Ďalší cvik spočíva v dotýkaní sa piat po ležiačky so skrčenými kolenami a následne aj špičiek. 

Medzi týmito 14 cvikmi nájdete aj ruské vývrtky, bočný plank, horolezca a pod. Ako ich vykonávať správne a v akom poradí, to sa dozviete v nasledujúcom videu. Tak sa pridajte k nám v boji za krásnou postavou. Pretože #chcemepostavudoplaviek!

Odporúčame: TOP cviky pre ženy po 40-tke: Tieto rob každý deň a zabudni na lekára!

Vyskúšajte aj tieto cviky na chudnutie brucha:

Ďalšie tipy na chudnutie do plaviek:

  • Zvýšte príjem bielkovín: Bielkoviny pomáhajú budovať a udržiavať svalovú hmotu, čo zvyšuje váš metabolizmus. Zahrňte do svojho jedálnička chudé mäso, ryby, vajcia, tofu a strukoviny. Tieto stravovacie návyky sú pri chudnutí veľmi nápomocné.

  • Obmedzte sacharidy: Zamerajte sa na konzumáciu komplexných sacharidov, ako sú celozrnné produkty, zelenina a ovocie. Vyhýbajte sa rafinovaným cukrom a spracovaným potravinám.

  • Zdravé tuky: Tuky sú dôležité pre správnu funkciu tela. Zvoľte si zdravé tuky, ako sú avokádo, orechy, semienka a olivový olej.

  • Kardio cvičenie: Aktivity ako beh, cyklistika, plávanie alebo rýchla chôdza pomáhajú spaľovať kalórie a zlepšujú kondíciu. Snažte sa venovať kardio cvičeniu aspoň 150 minút týždenne. Najmä ak máte sedavé zamestnanie, na určitú formu pohybu myslite každý deň. Kardio cvičenia sú najlepšie cviky na chudnutie.

  • Silový tréning: Cvičenia s váhami alebo vlastnou telesnou hmotnosťou pomáhajú budovať svaly, ktoré zvyšujú metabolizmus aj v pokoji. Cvičte celé telo aspoň dvakrát týždenne a svoj tréningový plán si držte. Najlepšie je vždy posilniť svaly celého tela, nielen problémové partie.

  • Kvalitný spánok: Nedostatok spánku môže negatívne ovplyvniť vaše hormonálne rovnováhy a zvyšovať chuť do jedla. Snažte sa spať 7-9 hodín každú noc a vytvorte si pravidelný spánkový režim. 

  • Pite dostatok vody: Voda pomáha udržiavať váš metabolizmus v chode a môže tiež znižovať pocity hladu. Snažte sa vypiť aspoň 8 pohárov vody denne. Toto jednoduché pravidlo tiež treba dodržiavať. Ak máte problém s pitím čistej vody, skúste pridať plátky citrónu, mäty alebo uhorky pre lepšiu chuť.

  • Sledujte veľkosť porcií: Aj zdravé jedlá môžu prispieť k priberaniu, ak ich konzumujete v nadmernom množstve. Používajte menšie taniere a porcie si vopred naplánujte. Jedzte pomaly a vnímajte signály sýtosti svojho tela.

  • Techniky relaxácie: Stres môže viesť k prejedaniu a zvýšenému ukladaniu tuku, najmä v oblasti brucha. Cvičte jogu, meditáciu alebo sa venujte aktivitám, ktoré vás uvoľňujú a robia šťastnými.

  • Zapojte rodinu a priateľov: Chudnutie je jednoduchšie, keď máte podporu blízkych. Spolupracujte na pláne cvičenia, vymieňajte si recepty a motivujte sa navzájom.

Článok aktualizovaný 23.6.2024

3 komentárov
Katarína Konečná

Katarína Konečná

05.02.2020 08:51

super, 7 minút nie je veľa

Vaše meno:

Anna Tlachova

Anna Tlachova

06.02.2020 17:36

Skvele cviky

Vaše meno:

Mária Reibergerová

Mária Reibergerová

18.02.2020 09:15

ono to len vyzerá jednoducho ale prvý krát to určite nedám, toto vydržať chce tiež pár dní tréningu aspoň pre mňa

Vaše meno:

autor komentu

Vaše meno:

ČO ČÍTAJÚ OSTATNÍ

Z NÁŠHO YOUTUBE