TOP CVIKY - Vypracujte si ruky a ramená!

 

 

Pri cvičení sa väčšinou zameriavame na klasické ženské partie, ktoré sú najpálčivejšie.

 

Najmä zadok, boky, bruško, stehná. Ale aj naše ramená a ruky potrebujú trochu tréningu, aby neboli mľandravé, ale aby s krátkom tričku vyzerali skvele.

Ako nato? 

Odporúčame prečítať: Cviky na sexi chrbát

 

Plnohodnotný tréning rúk vytvoríte kombináciou cvikov na biceps – triceps – rameno. Tieto štyri cviky zabezpečia správne precvičenie všetkých častí. Začiatočníčkam stačia 2 série po 8 cvikov. Pokročilé žienky zvládnu 4 série po 10 opakovaní na každý cvik. 

ramenácviky na ramená

Zdroj: Shutterstock®

Rozpaženie s jednoručkami

 

Uchopíme jednoručky do rúk, dlane smerujú k telu. Pomaly rozpažujeme. Až po úroveň ramien. Pomaly spustíme. Opakujeme.

 

Odporúčame prečítať:  Doplňte si denné cvičenie o Pozdrav slnku B

Biceps

 

Ruky s jednoručkami dajte pozdĺž tela. Cez lakeť pomaly zdvíhate ruky k ramenám. Dlaň smeruje k ramenu. Pomaly ruky spúšťame. 

 

V týchto videách sú kompletné zostavy na ramená, ruky a chrbát. S váhou ciniek by ste nemali preháňať. Na začiatok postačia 1 alebo 1,5 kg činky. 

Pri cvičení majte vždy rovný chrbát a nikdy nepreťažujte bedrá. Pred aj po cvičení nezanedbajte strečing celého tela. smiley

 

Tak hor sa na krásne ramená, nech môžeme vytiahnuť šaty na ramienka a tielka.smiley

cviky na ramená

Zdroj: Shutterstock®

Zdroj foto:

www.thinkstockphotos.com

0 komentárov
autor komentu

Vaše meno:

Z NÁŠHO YOUTUBE