Mixit.sk sa na Slovensku pomaly stáva synonymom pre zdravé, chrumkavé a chutné raňajky. Vyspovedali sme preto ich zakladateľa, Martina Wallnera a Tomáša Hubera. V čom sú ich raňajkové zmesi, proteínové drinky, Mixitky a ďalšie dobroty špeciálne?
Ako by ste Mixit opísali?
No, to záleží na tom, komu. Svojej babičke Mixit popisujem ako značku, čo vyrába rôzne lahodné cereálne raňajkové zmesi a zároveň zákazníkom umožňuje si vlastné müsli namixovať podľa svojej chuti. Svojim kamarátom zdôrazňujem nové produkty a postupy, lyofilizáciu čiže sušenie mrazom, pri ktorom si ovocie zachová väčšinu živín, alebo proteínové drinky. Mixitu sa to darí prepájať aj s maškrtením - poznáte naše štvrťkilové chrumkavé čokolády alebo najnovšiu sériu slaných orieškov z pece s korením?
Odporúčame: Tipy na rýchle raňajky, ktoré ti dodajú energiu, ale nie kilá navyše
A čo najviac oceňujú vaši zákazníci?
Zákazníkov okrem lahodných chrumkavých zmesí a možnosti namixovať si svoje vlastné müsli baví tiež nevšedná komunikácia a premyslená grafika. Darí sa nám ich zaujať meniacimi sa vzormi na tubusoch, prinášaním stále nových produktov aj naším srdečným prístupom.
Mixit má srdečný prístup? Ako sa to prejavuje?
Zákazníci sú u nás vždy na prvom mieste. A boli už pred tými desiatimi rokmi, kedy sme v Čechách vznikli. Snažíme sa tiež pomáhať, napríklad počas korona krízy sme v Česku a na Slovensku spolu so svojimi zákazníkmi prispeli produktami v hodnote 36 000 € v rámci charitatívneho projektu Myslíme na lekárov. Od novembra 2019 sme sa zákazníkmi vybrali ďalších 22 000 € pre 13 rôznych charitatívnych projektov v rámci kampane Mixovanie dobrých skutkov.
Sledujete v Mixit aktuálne výživové trendy, prispôsobujete sa im?
Mixit vychádza v ústrety bezlepkovým, vegánom aj diabetikom a tým, ktorí nejedia cukor. Ponúka filter na produkty iba z určitej kategórie. Zároveň v rámci udržateľnosti ponúka aj eko box, jednoduchú papierovú krabicu namiesto maľovaných tubusov. Skrátka nezostáva na mieste, ale flexibilne sa prispôsobuje aktuálnym požiadavkám na výživu a prianiam zákazníkov.
A aké máte ďalšie plány?
V tomto roku oslavuje Mixit 10 rokov na trhu, k jubileu sme si preto namiešali Jubilejný mix. V ňom sa objavuje mix toho najlahodnejšieho z desaťročnej ponuky: lyofilizované čučoriedky, banán, kešu orechy, čokoládové chrumky so slaným karamelom alebo kukuričné lupienky v bielej čokoláde. Zároveň by sme chceli pokračovať v Mixovaní dobrých skutkov a v rukáve máme hromadu nových produktov.
Neprehliadni: Pomáhaj s Mixit: Naplň tubusy Dobrými skutkami, napríklad na pomoc lekárom