Muž Jimmy Choo je nabudený životom, je uvoľnený a sebavedomý, klasicky štýlový a pritom pokrokovo trendový. Nemá problém zladiť si pár bielych tenisiek s oblekom na svojej ceste do práce na skateboarde. Vyžaruje z neho nenútená elegancia, užíva si prostredie a svet, v ktorom žije, vychutnáva slobodu a príležitosti.
Nová dynamická vôňa pre mužov Jimmy Choo Man Blue je súhrou kontrastov, rovnakých, akými disponuje osobnosť muža Jimmy Choo. Vôňa je inštinktívnou kombináciou drevitých, aromatických a kožených tónov.
Pozri aj: Betty Barclay pure pastel peach & rose: Vône pre štýlový jas leta
Značka Jimmy Choo otvára novú kapitolu s pánskou novinkou Jimmy Choo Man Blue, pre vyjadrenie moderných stránok muža a doladenie jeho súčasného životného štýlu. Bariéry medzi pracovným a voľnočasovým štýlom boli zmazané; sebavedomý a moderný muž súčasnosti si môže obliecť čokoľvek. Jeho tmavomodrý oblek pôsobí prirodzene aj elegantne, v kombinácii s jednoduchým tričkom, biele tenisky sú pre neho dobrou voľbou, kamkoľvek ide. V každom ohľade uvoľnený, vyžaruje prirodzené sebavedomie a magnetickú príťažlivosť prostredníctvom svojej vône, aromaticky sviežej na povrchu, no nepochybne mužnej v jej hĺbke.
INŠPIRÁCIA
Pri odchode z domu muž Jimmy Choo vyskočí na svoj skateboard a užíva si rýchlosť, vietor, narážajúci na jeho vlasy a zvuk rockovej hudby, rezonujúci v jeho ušiach. Jeho moderná zmyselnosť je v absolútnom súlade s aktívnym životom, vychutnáva si to dobré, čo život ponúka a prekračuje hranice – pravidlá sú nato, aby boli porušené, keď túži žiť život podľa svojich predstáv.
Odporúčame: Mini kolekcia vôní Salvatore Ferragamo Signorina
VÔŇA
Drevitá, aromatická, kožená vôňa je dielom majsterky parfumérky Nathalie Lorson. Aromatické tóny šalvie v úvode vytvárajú rovnováhu sviežosti a rafinovanosti. Povzbudzujúci bergamot dodáva vrchným tónom závan čerstvého vzduchu a vytvára protiklad korenistej hrejivosti čierneho korenia. Intenzívna textúra kože sa odhaľuje v srdci vône a navodzuje extrémnu mužnosť, zvýraznenú mestskou eleganciou sivej ambry a drevitých aspektov cyprusu. Krémová zmyselnosť santalu dodáva základu jedinečný a návykový charakter, umocnený príťažlivou vanilkou a sofistikovaným vetiverom.
„Pre vytvorenie mužnej a modernej príťažlivosti som zostavila kompozíciu, založenú na troch dominantných prvkoch: na aromatickej a zamatovej textúre šalviových lístkov, drsnej štruktúre kože a hladkej textúre santalu”, vysvetľuje tvorkyňa vône Nathalie Lorson.
Pyramída tónov
- Hlava: šalviová esencia, čierne korenie, bergamot
- Srdce: koža, cyprusová esencia, sivá ambra
- Základ: santal, vanilka, esencia vetiveru
FLAKÓN A BALENIE
Ikonický flakón pánskej vône Jimmy Choo Man v minimalistickom štýle tentoraz zahaľuje magnetický tmavomodrý odtieň, symbolizujúci dynamiku muža Jimmy Choo. Flakón zaujme pozornosť lakovaným efektom a žiarivými kovovými detailami. Logo v striebornom odtieni je elegantným podpisom dizajnu. Symbol krokodíla, ďalší symbol značky, je znázornený na mäkkom gumovom povrchu uzáveru v polnočnej modrej farbe, evokujúc tak moderný a športový charakter vône.
Ikonická krokodília potlač Jimmy Choo je na vonkajšom balení v tmavomodrom prevedení so zmyselným a elegantným efektom. Strieborný štítok vytvára kontrast matnému podkladu vonkajšieho balenia a prispieva k jeho neodolateľnému vzhľadu.
Neprehliadni: TEST: Collistar Magic Gloss Infinite Colour lesk na pery
REKLAMNÁ KAMPAŇ
Nafotená na slnečnom pozadí palmovej promenády, reklamná kampaň k vôni Jimmy Choo Man Blue zobrazuje tvár pánskych vôní Marlona Teixeiru cestou do práce na jeho skateboarde. Sofistikovaný a pritom drsný, plný protikladov, je v kampani zobrazený ako neodolateľne atraktívny mestský muž.
Na vizuáli sa Marlon Texeira pozerá dopredu, oblečený v modrom saku, skombinovanom s bielym tričkom, elegantnými nohavicami a teniskami, pôsobí ako nezávislý, bezstarostný muž.
SORTIMENT
- Toaletná voda 30 ml
- Toaletná voda 50 ml
- Toaletná voda 100 ml
Pánsku novinku Jimmy Choo Man Blue nájdete v predaji vo FAnn parfumérii.