Odveký symbol života, plodnosti a čistoty, Stredozemné more, zostáva i naďalej nevyčerpateľným zdrojom inšpirácie pre Bvlgari, a stáva sa odrazovým mostíkom pre dva najnovšie projekty v oblasti pánskych vôní.
Uvedenie novej toaletnej vody AQVA AMARA a pôsobivej reklamnej kampane oboch vôní – novinky AQVA AMARA a jej predchodkyne AQVA POUR HOMME.
Výrazným charakterom pokračuje AQVA AMARA v šľapajach besteselleru AQVA POUR HOMME, akvatickej, noblesnej a mužnej toaletnej vody, ktorá v mysli evokuje silu a hĺbku mora.
Vrchné tóny spájajú esenciu sicílskej mandarínky a tuniskú esenciu neroli. Rimania pomenovali Sicíliu „Záhradami Hesperidiek“ kvôli množstvu citrusových plodov, ktoré tam rástli. Mandarínka má temperamentný charakter, mierne trpký, kvetinový aj korenistý. Oberá sa uprostred obdobia zberu, pričom sa vyberajú len tie najskvostnejšie a najdozretejšie kusy. Tuniská esencia neroli pochádza zo stromu trpkého pomarančovníka. Podobne ako mandarínka, má ľahkú kvetinovú vôňu s náznakom trpkosti, ktorý umocňuje eleganciu vône.
Srdce vône AQVA AMARA vypĺňajú tóny vody, pôvodne vytvorené pre AQVA POUR HOMME. Tentoraz neobsahujú morské akcenty, Jacques Cavallier ich šikovne nahradil pokrokovými molekulami s vlastnosťami pramenitej vody – živou perlivosťou a minerálmi. Tóny vody vnášajú pocit duševnej pohody, tak oceňovaný Rimanmi, ktorí nachádzali pôžitok v hydroterapii a blahodarne pôsobiacich vodách.
V základe vône pulzuje srdce indonézskeho pačuli v tej najčistejšej podobe. Jeho tóny vyzdvihujú vzácnosť vodných tónov a posilňujú jas vône. Základ obohacuje kadidlo pre doplnenie hustoty a sviežosti kompozície AQVA AMARA.