6 týždňový tréningový plán do plaviek - 3. level

Len tak ďalej! Už krásne dva týždne spolu cvičíme a vylepšujeme nie jednu kritickú partiu vášho tela.

 

Prvé video bolo miernym rozbehom. V druhom videu sme už viac zaťažovali a aj mierne zrýchľovali tempo. Dnes ideme, samozrejme, o krok vpred...

 

Činky už pokojne zameňte za ťažšie, nech pekne spevňujeme naše ramená. V nasledujúcom týždni pôjde o cviky zamerané na nohy (stehná) a už spomínané ruky a ramená. Nič nezanedbávajte a stále cvičte minimálne 3-krát týždenne.

 

Nezabudnite si opakovať našu základnú ideu: musíte rozhýbať svoje telo, prebudiť svaly, ponaťahovať šľachy a postupne čo-to aj spevniť. Nech sa páči, pokračujeme s tretím videom.

 

Odporúčame prečítať: Zdravé recepty: Chutný a rýchly obed zo špargle

 

Level 3

 

Odporúčame tiež:  Ako správne aplikovať telový olej

1 komentár
Soňa Krátka

Soňa Krátka

06.06.2016 07:08

zacvicime - uvidime

Vaše meno:

autor komentu

Vaše meno:

Z NÁŠHO YOUTUBE