Po úspechu vône Riflesso, ktorá v roku 2018 získala prestížne medzinárodné ocenenia, Trussardi píše novú kapitolu príbehu introspektívnych vôní Trussardi. Blue Vibe je príbeh o mužovi s dvojitou dušou: cez deň mladý manažér a v noci nečakaný umelec.
Hlavnou témou vône je tvorivosť ako zbraň i bezpečný prístav pre slobodnú dušu muža, ktorý je však perfektne schopný zvládať prísne pravidlá každodenného života. Presne z tohto dôvodu mu parfumérka Véronique Nyberg zložila vôňu s prekvapivými zložkami, napríklad s esenciálnym olejom z davany (posvätnej rastliny pána času), ktorého vôňa sa radikálne mení na každej pokožke. Vôňa obsahuje aj akordy yuzu (orientálneho citrusu s antibakteriálnymi účinkami), rum (nápoj Marka Póla, nazývaný aj „cukrové víno“), palinu (tú, z ktorej sa vyrába absint) a taliansku kožu. Je to voňavý koncentrát tvorivosti, dynamiky, energie a sebapozorovania.
VÔŇA
Véronique Nyberg vytvorila vonnú pyramídu vône Riflesso Blue Vibe na základe kontrastov: hrejivé tóny striedajú chladné, racionálne sa spájajú s emočnými, eleganciu strieda drzosť a sladkosť dotvára dojem trpkosti. Je v nej niečo, čo evokuje noc a záhady, no zahŕňa tiež energické vibrácie dňa. Patrí do rodiny orientálnych a drevitých aromatických vôní. Vrchné tóny sa opierajú o akordy rumu, davany a yuzu: sú sladké a svieže. V srdci tóny geránia otvárajú dvere náznaku lieskového orieška a vstupujú do očarujúceho sveta paliny. Základ s akordom talianskej kože, ambrového dreva a tabaku spájajú kompozíciu s dedičstvom značky Trussardi a talianskou remeselnou tradíciou.
- HLAVA: akord rumu, davana, yuzu
- SRDCE: geránium, lieskový oriešok, palina
- ZÁKLAD: talianska koža, ambrové drevo, tabakový absolút
- RODINA VÔNÍ: aromatická, orientálna, drevitá
Zaujme ťa: Trussardi Sound of Donna: Vôňa, ktorá nezanechá nikoho bez záujmu
FLAKÓN
Navrhnutý architektom a dizajnérom Carlom Colombom, matný flakón je pokrytý motívom vrúbkovania a odetý do tmavomodrej farby. Na tomto tmavom sýtom pozadí sa uprostred flakónu objavuje limetkovo-zelené orámovanie a označenie názvu, vyznievajúce ako tetovanie. Luxusný matný uzáver je vo vnútri limetkovozelený, pričom z vonkajšej strany je čierny. Jeho vrchnú časť zdobí písmeno "T" na okrúhlom lesklom podklade. Pôsobivý flakón v okamihu evokuje svet mužských hodnôt.
BALENIE
Vonkajšie balenie stelesňuje jemnú súhru kontrastov medzi označením, reliéfnymi prvkami, ako aj tmavomodrého podkladu a troch limetkovo-zelených strán. Vrúbkovaný motív flakónu je graficky stvárnený na balení, kde sa v strede vyníma orámované označenie s názvom vône a značky. Limetkovo-zelená vnútorná časť balenia evokuje svet kreatívneho rebela s rešpektom pre eleganciu a modernú tradíciu.
REKLAMNÝ VIZUÁL
Fotograf Boo George, jeden z najvýnimočnejších mladých talentov v oblasti módnej fotografie, uspel pri vytvorení vizuálu, ktorý je splynutím dvoch úrovní interpretácie v nezvyčajnej intenzite. V popredí vizuálu sa objavuje André Hamann v bielej košeli, bez kravaty s rukávmi vyhrnutými tak, že odhaľujú jeho obľúbené tetovania. Stále v roli mladého manažéra je pripravený zaujať úlohu rebelského umelca. Na pozadí sledujeme siluetu dievčaťa čakajúceho na umelca v jeho ateliéri. V spodnej časti sa objavuje logo značky s novým symbolom hlavy chrta. Pravej strane vizuálu dominuje flakón Riflesso Blue Vibe s nezameniteľným chromatickým efektom tmavomodrej a limetkovo-zelenej farby.
LÍNIA
- Toaletná voda 30 ml
- Toaletná voda 50 ml
- Toaletná voda 100 ml
Vôňu Trussardi Riflesso Blue Vibe nájdete v sieti parfumérií FAnn.