Značka Signal sa dlhodobo usiluje o edukáciu širokej verejnosti v správnej starostlivosti o ústnu hygienu. Z prieskumov, ktoré realizovala v poslednom roku totiž vyplýva, že Slováci neprikladajú ústnej hygiene dostatočnú pozornosť.
Až ¼ opýtaných so totiž nešistí zuby pravidelne a priemerná spotreba zubných kefiek sú len 2 kefky ročne na osobu.
Prieskum tiež odhalil, že takmer polovica Slovákov si čistí zuby len pred raňajkami a časť si dokonca ráno zuby nečistí vôbec. 20. marca pri príležitosti Svetového dňa ústneho zdravia, tak chcela značka Signal všetkých vyzvať, aby venovali pozornosť zdraviu svojich zubov.
Zaujímavé sú aj atribúty výberu zubnej kefky a pasty, ktoré Slováci považujú za dôležité. Podľa prieskumu kladieme pri voľbe zubnej pasty v 77 % dôraz na jej účinok, ktorý preferujeme pred cenou (59 %), značkou (44 %) alebou akciovou ponukou produktu (43 %). Respondenti vo veku 54-65 rokov považujú za dôležitý liečivý účinok (86 %), pričom skupina do 26 rokov pri výbere pasty zohľadňuje najviac jej bieliaci efekt (62 %). Pri výbere zubnej kefky spotrebitelia zohľadňujú najmä jej tvrdosť (85 %) pred značkou (34 %).
„Správna starostlivosť o chrup od útlého veku pomáha predísť neskorším neríjemnostiam, ktoré môžu vyžadovať náročnejšie stomatologické ošetrenie. Preto chce značka Signal nielen kampaňou Signál rodičom, ale tiež partnerstvom v rámci Svetového dňa ústneho zdravia zdôrazniť, aké dôležité je nezanedbávať čistenie zubov ráno ani večer, a to ako u detí, tak dospelých,“ hovorí Lenka Křížová, Brand Building Manager značky Signal.
Kampaň je podporená online súťažou zameranou na originálne signály, ktoré deti svojim rodičom môžu dať, aby si nezabudli vyčistiť zuby ráno a večer. Rodinný darčekový balíček Signal má možnosť vyhrať každý, kto pošle fotografiu signálov detí rodičom na oficiálnu stránku www.signal-rodicom.sk.