Už šiesty rok hlasujú tisíce Slovákov za najlepšie novinky roka v 19 kategóriách z oblasti kozmetiky, potravín či papiernictva.
V ankete Voľba spotrebiteľa - Najlepšia novinka 2017 zvíťazili v časti opaľovacia kozmetika hneď dva prípravky od značky Daylong.
Cieľom prieskumu bolo zistiť, ktorý z výrobkov v kategórii by si spotrebitelia zakúpili, ak by si mohli odniesť iba jeden. Predchádzajúca skúsenosť s výrobkom nebola podmienkou.
Testovanie, ktoré zabezpečila agentúra Nielsen, prebieha formou online dopytovania. „Respondenti hodnotia medzi produktami v rovnakých kategóriách. Teda tak ako by medzi nimi volili napríklad v regáloch obchodu. Majú k dispozícii obrázok a popis produktu a v úvode vypĺňajú, či majú s daným výrobkom osobnú skúsenosť alebo nie,“ hovorí jedna z organizátorov Katarína Bálintová.
Výsledky prieskumu ukázali, že mladší ľudia viac inklinujú k výrobkom podporujúcim zdravý životný štýl, zatiaľ čo respondenti v strednom veku a staršej skupiny dávajú prednosť tradičným značkám.
Bude Ťa zaujímať: Tipy na krátky účes: Tieto extrémne premeny vás dostanú!
Tento rok sú v kurze opaľovacie gély na citlivú kožu
Oba tieto prístupy sa spájajú v pomerne novej rade Sensitive od Daylong. Tradičná švajčiarska značka pôsobiaca viac než 20 rokov na Slovensku vyvinula prípravky pre ľudí trpiacich alergiami na slnko a pre mastnejšie či citlivejšie typy kože. Štandardne nenájdete parfumy v ani jednom z opaľovacích prípravkov od tohto výrobcu, no špeciálne produkty Sensitive neobsahujú dokonca ani emulgátory alebo tuky. Práve tieto zložky sú často spúšťačom slnečnej alergie.
Oba ocenené prípravky Daylong sensitive SPF 30 gel-krém a Daylong FACE sensitive SPF 30 gel-fluid 30ml sa vďaka ultra ľahkej konzistencii rozotierajú a strebávajú rýchlejšie než krémy. Aj napriek ľahkej textúre zaručujú vysokú vodeodolnosť.
Jana Jankovičová, product manager značky na Slovensku, predpokladá, že za úspechom stojí kvalitný výskum. „Daylong vyrába farmaceutická spoločnosť Galderma, ktorá je svetovým špecialistom na kožu. Na začiatku je vždy poctivý výskum a každý jeden produkt prechádza prísnym testovaním. Sme radi, že to spotrebitelia vedia oceniť.“
V ďalších kategóriách vyhrali v ankete napríklad kozmetická rada s rastlinnou placentou, korektor na vlasy, či zmatňujúci sprej na tvár. Všetky vychytávky tohto roka si môžete pozrieť na stránke Voľba spotrebiteľa - Najlepšia novinka 2017.
Bude Ťa zaujímať: Muži si vyskúšali simulátory bolesti pôrodu - ako to skončilo?