S Mirkou sme sa stretli na Interbeauty v Trenčíne a hneď sme aj urobili rozhovor. Je mladá, talentovaná, šikovná a hlavne veľmi milá.
V nasledujúcich riadkoch sa dozviete všetky pozitíva značky REVLON, niečo o ich novinkách a filozofii. Okrem iného nám Mirka odhalila aj čo-to zo svojho života, hlavne profesionálneho v podobe typov, rád a osobných názorov.
Na úvod ťa poprosím o predstavenie, aby sa čitateľky dozvedeli kto si, odkiaľ pochádzaš a čo si študovala.
Moje meno je Miroslava Masnicová a študovala som na kozmetickej škole vo Zvolene, pred ôsmymi rokmi. Čiže, som vyučená kozmetička, ktorá aj naďalej býva v milovanom Zvolene.
Okrem toho, že som kozmetička pre značku REVLON, som aj hlavnou školiteľkou pre značku MAVALA. Pre REVLON som začala pracovať asi pred pol rokom, ale tak som sa doň zamilovala, že viem a dúfam, že tu budem dlho.
Odporúčame prečítať: Ako na to? Nechajte na jar vaše pery rozkvitnúť
Prečo si sa rozhodla, že začneš robiť pre REVLON?
Mojou veľkou záľubou je líčenie, práve preto som sa snažila získať spoluprácu s beauty kozmetikou. Práve REVLON bol pre mňa niečo vzrušujúce, nové a kvalitné, keďže ich kozmetika je naozaj veľmi kvalitná, ako aj jednotlivé produkty.
Nebol pre teba a tvojich zamestnávateľov problém, keďže pracuješ pre dve kozmetické značky?
Značka REVLON je dekoratívna kozmetika a značka MAVALA je nechtová kozmetika pre ruky a nohy, takže nie, nebol. Aj pracovne sa to dá skĺbiť, za čo som veľmi vďačná.
Stíhaš aj mimopracovné aktivity?
Namáhavo, ale stíham. Hlavne cez víkendy sa snažím mať voľno a venovať sa iba svojim voľnočasovým aktivitám a záľubám.
Nechcela si si otvoriť vlastný salón? Alebo ti vyhovuje práca v zastúpení?
Kozmetický salón je niečo, čo ťa fixuje na jedno miesto, s tými istými zákazníčkami a vytvorenou klientelou. Nechcem tvrdiť, žeby to bola nudná robota, ale viac inšpirácie, vzrušenia a nadšenia pociťujem v teréne. Dynamickejšia práca spojená s cestovaním je omnoho záživnejšia.
Odporúčame prečítať: Beauty Forum Trenčín - Deň pre fanúšičky kozmetického sveta
Práve sa nachádzame na Interbeauty výstave. Si tu po prvýkrát, alebo sa tu objavuješ pravidelnejšie?
Som tu už ôsmy rok a ako som aj spomínala, milujem podobnú prácu v teréne s neznámymi ľuďmi.
Avšak, neznámi ľudia by mohli priniesť aj kritiku. Nestáva sa ti, že niekto príde vyslovene znegovať váš produkt?
Veľakrát sa nám stalo, že prišli ľudia a pýtali sa nás, prečo by si mali kúpiť náš produkt, aj keď sa im nepáči. Mňa vtedy napadne otázka, prečo si sa potom zastavil/a v našom stánku kozmetiky, ktorá sa ti nepáči?
Avšak, omnoho častejšie sa stretávame s pozitívnym ohlasom, za čo sme veľmi vďační.
Aké rady si najčastejšie pýtajú zákazníčky?
Samozrejme, veľa zákazníčok si nevie správne pripraviť pleť pred líčením. Myslia si, že bežný krém, make-up, špirála a líčka sú všetko, čo potrebujú.
Veľakrát učíme zákazníčky práve správne čistenie a prípravu pleti na následné líčenie. Mnohé si nevedia dobre odstrániť odumretú kožu a nevyužívajú peeling. Okrem iného, aj obočie je veľmi dôležité pre celkový dobrývzhľad a vizáž. Práve to by mala byť pleť ošetrená aspoň raz za mesiac aj profesionálne.
Odporúčame prečítať: REVLON: DEKORATÍVKA, KTORÁ MÁ ŠTÝL
REVLON je na Slovenku ešte stále pomerne mladou značkou. Ty, ako kozmetička, vieš najlepšie posúdiť a porovnať či je ešte veľa vecí, ktoré musí dobiehať, alebo má natoľko širokú škálu odtieňov, dekoratívnych produktov a make-upov, že si s ním aj kozmetička vystačí?
Keď prišla táto značka na slovenský trh, naozaj disponovala zúženým množstvom produktom. Ale už len napríklad príchodom na túto výstavu sme rozšírili celý sortiment o veľa dobrých produktov.
Čiže mám pocit, že tam už nie je nič také, čo by sme museli doplniť. Možno nejaká pleťová kozmetika pre odlíčenie pleti, ale podobné produkty oni ani nevyrábajú, čiže naozaj si v dekoratívnej sfére plne vystačí bežná zákazníčka aj profesionálna kozmetička.
Ktorý produkt je tvoj najobľúbenejší?
Môj najobľúbenejší produkt je jednoznačne podkladová báza z REVLON-u, pretože tá tak zjednotí tón pleti, že po nanesení make-upu je výsledok naozaj krásny.
A ešte som si veľmi obľúbila BrownFantasy, ceruzku na oči, ktorá funguje na princípe 2 v 1. Na jednej strane je gél, ktorý chĺpky učeše a vytvaruje a na druhej strane je hnedý odtieň, ktorý ich zafarbí.
Odporúčame prečítať: TEST: Revlon - krémový hydratačný lesk na pery
Podkladová báza ešte, bohužiaľ, stále nie je bežný produkt, ktorý čitateľky používajú. Môžeš nám, prosím, opísať jej štruktúru, nanášanie a výhody?
Nanášanie je veľmi jednoduché. Zákazníčka si podkladovú bázu aplikuje do základných piatich bodov a následne prstami rozotrie po celej tvári. Odporúčam prstami a nie štetcom, pretože tá báza na pokožke jemne zaschne a keby to nanášame štetcom, tak sa do neho vpije a následne práši.
Najväčšou výhodou je asi jej jemné zloženie, ktoré nie je viditeľné, a tak aj keď sa niekto nemaľuje každý deň, jeho pleť vyzerá vďaka podkladu upravene.
Myslíš, že je lepšie, keď si zákazníčky doma dofarbujú obočie, alebo profesionálne zafarbenie od kozmetičky je účinnejšie?
Profesionálne farbenia vydržia 1-2 týždne. Nie sú zlé, pretože chĺpky sú naozaj napustené a nafarbené, čiže to vyzerá prirodzene. Normálna ceruzka nafarbí len pokožku, čiže rozdiel je viditeľný. Avšak, napríklad naša nová, už vyššie spomínaná ceruzka, pôsobí veľmi profesionálne a vďaka gélu zafarbí aj jednotlivé chĺpky.
Odporúčame prečítať: Revlon LOVE IS ON Eau de Toilette
Môžeš nám, prosím, predstaviť novinky, ktoré tu prezentujete?
Medzi naše najhorúcejšie novinky patria maskary. Predtým sme mali päť maskár, pri ktorých bolo ťažké určiť, ktorá maskara je na čo, pretože všetky boli aj objemové aj predlžujúce. Práve preto REVLON prišiel s filozofiou, že život je ťažký, vzťahy sú ťažké, tak výber maskary by mal byť ľahký a vymyslel 5 druhov maskár. V jednej nájdeme účinok predĺženia, objemu, zafarbenia, zvýraznenia a zdvihnutia alebo All in one. Ďalšie štyri sú už určené na jednotlivé kroky.
Vymysleli sme nové korektory, ktoré odrážajú svetelné odlesky a sú určené na líčenie pred fotením a kamerovaním.
Máme aj novú vôňu, ktorá sa volá ako aj samotná značka „Love is on“. Jej flakón je v tvare srdiečka, takže pripomína a zvýrazňuje naozaj tú filozofiu celej značky.
A, samozrejme, prinášame stále veľmi obľúbené BB creams, ktoré zákazníčky priam milujú.
Zamilovala si sa ty do tejto značky?
Úplne som sa zamilovala do tejto značky. Ich filozofia ma naozaj vystihuje a po odskúšaní produktov to bola ,,láska na prvý pokus“.
Miroslava Masnicová